Legfrissebbek Lepsényről

Közlemény megváltozott hivatali ügyintézésről

Hozzáadva: 2020. március 16. | Kategória: Lakossági információk, Önkormányzati felhívások

Közlemény

Tisztelt Ügyfeleink!

A 40/2020. (III.11.) Korm.rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a lepsényi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyintézés számának csökkentése érdekében a következő intézkedéseket vezetjük be.

* A Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16-tól minimálisra csökkentjük az ügyfélforgalmat, ügyeletet tartunk.

Hétfő     8:00-11:30 óra
Szerda   8:00-11:00 és 13:00-16:00 óra
Péntek  8:00-11:30 óra

* Kérjük ügyfeleinket, hogy amennyiben lehetséges, elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül, továbbá postai úton szíveskedjenek intézni ügyeiket.
Postai úton: 8132 Lepsény, Fő utca 74.
e-mail: onkpmh@lepseny.hu

* Kérdéseikkel telefonon keressék ügyintézőinket, a fent jelzett ügyfélfogadási időben

* Kérjük a tisztelt lakosságot, hogy csak sürgős, halaszthatatlan, kizárólag személyes megjelenéssel intézhető ügyekben kerüljön sor a személyes ügyintézésre, az érvényes ügyfélfogadási időben. Kérjük, hogy lehetőség szerint előre, telefonon jelezze munkatársainknál személyes ügyintézésének igényét az alábbi telefonszámon: Tel: 22/585-024.

* Az Ebösszeírás határidejét meghosszabbítjuk: 2020. július 31.

Kérjük, a már kitöltött Adatlapokat a Hivatal bejáratánál elhelyezett dobozba szíveskedjenek elhelyezni, kérjük az ezzel kapcsolatos ezmélyes ügyintézés mellőzését.

Hivatalunk fokozottan ügyel az irodák, ügyfélfogadásra szolgáló helyiségek fertőtlenítésére, fontosnak tartjuk a vírus terjedésének megakadályozása érdekében, hogy egy időben, egy légtérben nagyobb számú ügyfél és munkatárs ne tartózkodjon.

Együttműködésüket és megértésüket előre is köszönjük!

Lepsény, 2020.március 16.

Hoffmann Gyöngyi
jegyző