Tisztelt Ügyfeleink!
A 40/2020. (III.11.) Korm.rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a lepsényi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyintézés számának csökkentése érdekében a következő intézkedéseket vezetjük be.
* A Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16-tól minimálisra csökkentjük az ügyfélforgalmat, ügyeletet tartunk.
Hétfő 8:00-11:30 óra
Szerda 8:00-11:00 és 13:00-16:00 óra
Péntek 8:00-11:30 óra
* Kérjük ügyfeleinket, hogy amennyiben lehetséges, elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül, továbbá postai úton szíveskedjenek intézni ügyeiket.
Postai úton: 8132 Lepsény, Fő utca 74.
e-mail: onkpmh@lepseny.hu
* Kérdéseikkel telefonon keressék ügyintézőinket, a fent jelzett ügyfélfogadási időben
* Kérjük a tisztelt lakosságot, hogy csak sürgős, halaszthatatlan, kizárólag személyes megjelenéssel intézhető ügyekben kerüljön sor a személyes ügyintézésre, az érvényes ügyfélfogadási időben. Kérjük, hogy lehetőség szerint előre, telefonon jelezze munkatársainknál személyes ügyintézésének igényét az alábbi telefonszámon: Tel: 22/585-024.
* Az Ebösszeírás határidejét meghosszabbítjuk: 2020. július 31.
Kérjük, a már kitöltött Adatlapokat a Hivatal bejáratánál elhelyezett dobozba szíveskedjenek elhelyezni, kérjük az ezzel kapcsolatos ezmélyes ügyintézés mellőzését.
Hivatalunk fokozottan ügyel az irodák, ügyfélfogadásra szolgáló helyiségek fertőtlenítésére, fontosnak tartjuk a vírus terjedésének megakadályozása érdekében, hogy egy időben, egy légtérben nagyobb számú ügyfél és munkatárs ne tartózkodjon.
Együttműködésüket és megértésüket előre is köszönjük!
Lepsény, 2020.március 16.
Hoffmann Gyöngyi
jegyző