Legfrissebbek Lepsényről

Közlemény megváltozott hivatali ügyintézésről

Hozzáadva: 2020. március 16. | Kategória: Lakossági információk, Önkormányzati felhívások

Közlemény

Tisztelt Ügyfeleink!

A 40/2020. (III.11.) Korm.rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a lepsényi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyintézés számának csökkentése érdekében a következő intézkedéseket vezetjük be.

* A Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16-tól minimálisra csökkentjük az ügyfélforgalmat, ügyeletet tartunk.

Hétfő     8:00-11:30 óra
Szerda   8:00-11:00 és 13:00-16:00 óra
Péntek  8:00-11:30 óra

* Kérjük ügyfeleinket, hogy amennyiben lehetséges, elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül, továbbá postai úton szíveskedjenek intézni ügyeiket.
Postai úton: 8132 Lepsény, Fő utca 74.
e-mail: onkpmh@lepseny.hu

* Kérdéseikkel telefonon keressék ügyintézőinket, a fent jelzett ügyfélfogadási időben

* Kérjük a tisztelt lakosságot, hogy csak sürgős, halaszthatatlan, kizárólag személyes megjelenéssel intézhető ügyekben kerüljön sor a személyes ügyintézésre, az érvényes ügyfélfogadási időben. Kérjük, hogy lehetőség szerint előre, telefonon jelezze munkatársainknál személyes ügyintézésének igényét az alábbi telefonszámon: Tel: 22/585-024.

* Az Ebösszeírás határidejét meghosszabbítjuk: 2020. július 31.

Kérjük, a már kitöltött Adatlapokat a Hivatal bejáratánál elhelyezett dobozba szíveskedjenek elhelyezni, kérjük az ezzel kapcsolatos ezmélyes ügyintézés mellőzését.

Hivatalunk fokozottan ügyel az irodák, ügyfélfogadásra szolgáló helyiségek fertőtlenítésére, fontosnak tartjuk a vírus terjedésének megakadályozása érdekében, hogy egy időben, egy légtérben nagyobb számú ügyfél és munkatárs ne tartózkodjon.

Együttműködésüket és megértésüket előre is köszönjük!

Lepsény, 2020.március 16.

Hoffmann Gyöngyi
jegyző

Köszöntjük Lepsény Nagyközség hivatalos honlapján!

Az oldalon található tartalmak feltöltés alatt állnak.

MFF kedvezményezett

Lepsény Nagyközség Önkormányzata
Székhely: 8132 Lepsény, Fő u. 74.

KAPCSOLAT